I. DATE GENERALE
- Numele şi prenumele_________________________________________
- Data şi locul naşterii__________________________________________
- Şcoala/liceu________________________________________
- Clasa______________
- Localitatea_______________________________
- Starea generală de sănătate_____________________________________
- Probleme speciale de sănătate___________________________________
II. DATE DESPRE FAMILIE
- Ocupaţia părinţilor: tata_______________________________________
- Mama:_____________________________________________________
- Fraţi/surori (câţi ce vârstă au):__________________________________
- Componenţa familiei:__________________________________________
- Climatul din familie:___________________________________________
III. DATE PRIVIND SITUAŢIA ŞCOLARĂ
-
Rezultate:
v Foarte bune la______________________________________
v Bune la ___________________________________________
v Satisfăcătoare la ____________________________________
v Nesatisfăcătoare la __________________________________
-
Interese şcolare deosebite pentru__________
-
Stilul de muncă şcolară pe discipline:
a) cum lucrează/învaţă:
□ sistematic, organizat la_________________________________
□ inegal, cu salturi la____________________________________
□ neglijent, leneş la______________________________________
□ foarte ambiţios la______________________________________
□ mari lacune în cunoştinţe la______________________________
b) autonomie, activism, creativitate:
□ intensiv, creativ la______________________________________
□ manifestă uneori iniţiativă, independenţă la__________________
□ se conformează cu regulile modelului_______________________
□ nesigur, fără iniţiativă la_________________________________
□ activ la_______________________________________________
□ participă selectiv, când este obligat la_______________________
-
Conduita elevului la lecţie şi în clasă:
a) Conduita le lecţie: b) purtarea în general
□ atent, participă activ, cu interes □ exemplară, ireproşabilă
□ atenţi aşi interesul fluctuante □ corectă, cuviincioasă
□ de obicei pasiv □ cu abateri comportamentale relativ
□ prezent doar fizic, cu frecvente distrageri frecvente dar nu grave
□ abateri comportamentale grave
-
Conduita în grup, integrarea socială a elevului
a) participarea la viaţa de grup:
□ mai mult retras, rezervat, izolat, puţin comunicativ
□ participă la activitatea grupului numai dacă este solicitat
□ este în contact cu grupul, se integrează, dar preferă sarcinile executive
□ comunicativ, stabileşte uşor relaţii, vine cu idei şi propuneri
□ activ sociabil, cu iniţiativă
b) cum este văzut de colegi:
□ bun coleg, sensibil, te înţelegi şi te împrieteneşti uşor cu el/ea
□ bun coleg, săritor la nevoie, te poţi bizui pe el
□ preocupat mai mult de sine, individualist
c) colegi îl apreciază pentru:
□ rezultatele la învăţătură
□ performanţe extraşcolare
□ pentru că este prietenos
IV. DATE PSIHOLOGICE. Procese cognitive
- Percepţia:
- Memoria:
- Gândirea:
V. DATE PSIHOLOGICE. Trăsături de personalitate:
1. Temperamentul:
□ puternic exteriorizat, impulsiv, nestăpânit, iritabil, uneori agresiv, activ, rezistent la solicitări,
□ cu tendinţe de dominare a altora
□ exteriorizat, energic, vioi, mobil, echilibrat, uşor adaptabil, vorbăreţ, nestatornic
□ calm, controlat, reţinut, lent uneori nepăsător, mai greu adaptabil, rezistent la solicitări repetate
□ hipersensibil, interiorizat, retras, nesigur, anxios
□ tip combinat
2. Emotivitate:
□ foarte emotiv, excesiv de timid, emoţiile îi perturbă activitate
□ emotiv, dar fără reacţii dezadaptive
□ neemotiv, îndrăzneţ
3. Dispoziţie afectivă predominantă:
□ vesel, optimist
□ mai mult trist, deprimat
4. Însuşiri aptitudinale:
□ lucrează repede, rezolvă uşor şi corect sarcinile de învăţare
□ rezolvă corect, dar consumă mai mult timp şi investeşte mai multă energie
□ lucrează greoi, cu erori, nu se încadrează în timp
5. Trăsături de caracter:
a) atitudini faţă de muncă
□ pozitive
□ negative
b) atitudini faţă de alţii:
□ pozitive
□ negative
c) atitudini faţă de sine:
□ pozitive
□ negative
6. Aptitudini speciale(orientare profesională):
VI. RECOMANDĂRI PSIHOLOGICE
1. Trăsături de caracter:
a) atitudini faţă de muncă
□ pozitive
□ negative
b) atitudini faţă de alţii:
□ pozitive
□ negative
c) atitudini faţă de sine:
□ pozitive
□ negative