Fişa elevului


I. DATE GENERALE

  1. Numele şi prenumele_________________________________________
  2. Data şi locul naşterii__________________________________________
  3. Şcoala/liceu________________________________________
  4. Clasa______________
  5. Localitatea_______________________________
  6. Starea generală de sănătate_____________________________________
  7. Probleme speciale de sănătate___________________________________

II. DATE DESPRE FAMILIE

  1. Ocupaţia părinţilor: tata_______________________________________
  2. Mama:_____________________________________________________
  3. Fraţi/surori (câţi ce vârstă au):__________________________________
  4. Componenţa familiei:__________________________________________
  5. Climatul din familie:___________________________________________

III. DATE PRIVIND SITUAŢIA ŞCOLARĂ

  1. Rezultate:

v  Foarte bune la______________________________________

v  Bune la ___________________________________________

v  Satisfăcătoare la ____________________________________

v  Nesatisfăcătoare la __________________________________

  1. Interese şcolare deosebite pentru__________

  2. Stilul de muncă şcolară pe discipline:

a)      cum lucrează/învaţă:

□ sistematic, organizat la_________________________________

□ inegal, cu salturi la____________________________________

□ neglijent, leneş la______________________________________

□ foarte ambiţios la______________________________________

□ mari lacune în cunoştinţe la______________________________

b)      autonomie, activism, creativitate:

□ intensiv, creativ la______________________________________

□ manifestă uneori iniţiativă, independenţă la__________________

□ se conformează cu regulile modelului_______________________

□ nesigur, fără iniţiativă la_________________________________

□ activ la_______________________________________________

□ participă selectiv, când este obligat la_______________________

  1. Conduita elevului la lecţie şi în clasă:

a)      Conduita le lecţie:                                         b) purtarea în general

□ atent, participă activ, cu interes                     □ exemplară, ireproşabilă

□ atenţi aşi interesul fluctuante                         □ corectă, cuviincioasă

□ de obicei pasiv                                               □ cu abateri comportamentale relativ

□ prezent doar fizic, cu frecvente distrageri         frecvente dar nu grave

□ abateri comportamentale grave

  1. Conduita în grup, integrarea socială a elevului

a)   participarea la viaţa de grup:

□ mai mult retras, rezervat, izolat, puţin comunicativ

□ participă la activitatea grupului numai dacă este solicitat

□ este în contact cu grupul, se integrează, dar preferă sarcinile executive

□ comunicativ, stabileşte uşor relaţii, vine cu idei şi propuneri

□ activ sociabil, cu iniţiativă

b)  cum este văzut de colegi:

□ bun coleg, sensibil, te înţelegi şi te împrieteneşti uşor cu el/ea

□ bun coleg, săritor la nevoie, te poţi bizui pe el

□ preocupat mai mult de sine, individualist

c)   colegi îl apreciază pentru:

□ rezultatele la învăţătură

□ performanţe extraşcolare

□ pentru că este prietenos

IV. DATE PSIHOLOGICE. Procese cognitive

  1. Percepţia:
  2. Memoria:
  3. Gândirea:

V. DATE PSIHOLOGICE. Trăsături de personalitate:

1. Temperamentul:

□ puternic exteriorizat, impulsiv, nestăpânit, iritabil, uneori agresiv, activ, rezistent la solicitări,

□ cu tendinţe de dominare a altora

□ exteriorizat, energic, vioi, mobil, echilibrat, uşor adaptabil, vorbăreţ, nestatornic

□ calm, controlat, reţinut, lent uneori nepăsător, mai greu adaptabil, rezistent la solicitări repetate

□ hipersensibil, interiorizat, retras, nesigur, anxios

□ tip combinat

2. Emotivitate:

□ foarte emotiv, excesiv de timid, emoţiile îi perturbă activitate

□ emotiv, dar fără reacţii dezadaptive

□ neemotiv, îndrăzneţ

3. Dispoziţie afectivă predominantă:

□ vesel, optimist

□ mai mult trist, deprimat

4. Însuşiri aptitudinale:

□ lucrează repede, rezolvă uşor şi corect sarcinile de învăţare

□ rezolvă corect, dar consumă mai mult timp şi investeşte mai multă energie

□ lucrează greoi, cu erori, nu se încadrează în timp

5. Trăsături de caracter:

a) atitudini faţă de muncă

□ pozitive

□ negative

b) atitudini faţă de alţii:

□ pozitive

□ negative

c) atitudini faţă de sine:

□ pozitive

□ negative

6. Aptitudini speciale(orientare profesională):

VI. RECOMANDĂRI PSIHOLOGICE

1. Trăsături de caracter:

a) atitudini faţă de muncă

□ pozitive

□ negative

b) atitudini faţă de alţii:

□ pozitive

□ negative

c) atitudini faţă de sine:

□ pozitive

□ negative

2. Aptitudini speciale(orientare profesională):

Lasă un comentariu